STEM_тиждень_spring 2020



#STEM_тиждень_spring 2020
 STEM-тиждень –  це креативна комунікативна подія, що у цікавій формі презентує найкращі здобутки нових освітніх тенденцій, проектів та програм.
Наша країна зазнає потужних змін, формуються нові цінності і усвідомлення того, що майбутнє – у руках дітей, і саме діти та молодь є рушійною силою, спроможною на якісні зміни. Дані заходи покликані наглядно показати дітям різноманітність вибору в напрямках інноваційного розвитку, дати можливість здобути нові навички та створити простір для проявлення своїх досягнень.
Якщо ти творчий, активний і позитивний тоді долучайся та приймай активну участь разом з нами!
 Бажаємо усім учасникам отримати як задоволення, так і корисні знання та навички!  


27 квітня
Challenge #Зроби_свій_антистрес))

Челендж — виклик, подолання труднощів, зусилля над собою. Челендж – це можливість покращити самооцінку та перевірити свої здібності. Це потреба людини заявити всьому світу: "Я є"!
Перші згадки про челенджі з’явилися ще у 90-ті роки. Спершу їх транслювало телебачення. Один з найдавніших прикладів – the Saltine Challenge (Крекерний челендж), у якому учасникам потрібно було з’їсти 6 крекерів за 60 секунд не запиваючи. Згодом гра стала популярною на YouTube.
 У зв’язку з карантином наші учні дуже багато часу проводять перед гаджетами, книжками та зошитами. Щоб якось їх відволікти і розважити ми запускаємо Challenge #Зроби_свій_антистрес))! Суть проста: створи свій антистес, зніми це на відео та додай у соцмережу з хештегом #Ліцей_антистрес або #Зроби_свій_антистрес.






28 квітня
Do it yourself #Найкращий_мейкер_ліцею
Цифровий рух Do it yourself (“зроби сам”) обумовлює відродження та осучаснення середовища, в якому хочеться щось робити власними руками, це не тільки тренд —  це захопливо, позитивно. Мейкерство — найбільш вірогідний шлях розвитку технологій у XXI столітті. «Про мейкерство як феномен заговорили порівняно недавно. Мейкер – це людина, яка щось створює. Мейкерські здібності – щось робити своїми руками – є практично у всіх. Просто в одних їх треба розвивати, а в інших – підтримувати.
Учням ліцею-інтернату було запропоновано з підручних матеріалів виготовити модель будь-якого механізму чи пристрою:
  • “Робот - мій друг” - вікова категорія 7-12 років;
  • “3D Голограма - це неймовірно!” - вікова категорія 12-16 років;
  • “Простий дозатор води”, 
  • “Механізм з використанням принципу гідравлічної машини”, 
  • “Моя власна ідея” - вікова категорія 13-15 років;
  • “Працюємо з Arduino” - вікова категорія 14-17 років.

Довідка: «мейкерство» від англ. make перекладається як «робити», «створювати». Мейкерство за кордоном – по-справжньому великий рух, який навіть видає власний журнал. Мейкери передусім ставлять перед собою завдання покращити життя з допомогою того чи іншого винаходу, а вже потім на цьому заробити кошти.



















29 квітня
#Super_blogger
Блогер - це людина, яка веде онлайн-щоденник, "блог", регулярно публікує в ньому нові записи. Блог в інтернеті може завести будь-яка людина і писати на будь-яку тему. У світі вже 2 млрд. блогерів, вони пишуть пости і створюють відеролики про себе і свій стиль життя, про подорожі, про красу, про автомобілі, про бізнес, про політику.
Блогер – професія, не нова і для України. Загалом ця діяльність передбачає ведення блогу, тобто розміщення в ньому відповідного контенту у вигляді записів, думок, а також аудіо- та відеоматеріалів.
Вести блог дуже нелегко, але сучаснісність змушує нас крокувати в ногу з розвитком технологій. Тому наші діти повинні знати про таку цікаву професію як блогер, адже блогерство розвиває такі необхідні якості як: комплексне вирішення складних проблем, критичне мислення, Creativity - творчий початок, комунікабельність, емоційний інтелект, гнучкість розуму, прийняття рішень на основі власної думки.
Перед учням ліцею-інтернату було було поставлене завдання відзняти відеоролики до  власного блогу на запропоновані теми:
1. 5 лайфхаків для навчання в умовах карантину;
2. 3 корисні продукти у моєму щоденному харчуванні;
3. 5 ранкових вправ для підтримання гарної фізичної форми;
4. 3 простих зачіски - коли ти вдома;
5. Мейкап під час карантину;
6. Своя власна тема.

До вашої уваги, роботи наших найкращих блогерів:












30 квітня
#Вчимося_новому))
Booktrailer, storytelling «Наука та знання»
Гарною мотивацією до навчання є творчі завдання. Пропонуємо ідею цікавого завдання для учнів – створення власного кіношедевру. До таких можна віднести створення буктрейлера та сторітеллінгу.
Буктрейлер – це відеоролик про книгу чи певний твір, в якому в художній формі цікаво та насичено подається ключова ідея, спонукаючи до прочитання повної версії. Це свого роду рекламний хід, який привертає увагу до тексту через залучення візуальних засобів. Спосіб відео візуалізації можна використовувати не лише на уроках літератури, а й інших предметах. Все залежить виключно від вашої уяви! По суті буктрейлер можна створити про різні явища природи, фізичні властивості певних тіл, визначні події, біографії людей тощо.
Сторітеллінг – це мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. Даний метод дає можливість пояснити матеріал у формі розповіді історій  та розвиває в учнів уяву, логіку та підвищує рівень культурної освіти.
Ось і ми вирішили спробувати свої сили в цьому новому жанрі. Так як створення відео вимагає навичок роботи з програмами для монтажу аудіо та відеофайлів, над завданням працювали учні старшої школи. Ліцеїстам було запропоновано такі теми:
     Повчальні історії з життя фізиків.
     Біофізичні механізми дії йонізуючого випромінювання на клітину.
     Причини Чорнобильської трагедії.
     Коронавірус – біда всього світу.
     Google – як все починалось…
     Вода – це життя!










Більше робіт можна знайти за посиланням:

З 27-30 квітня в комунальному закладі Сумської обласної ради Глухівському ліцеї-інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою відбувся Всеукраїнський STEM_тиждень_spring 2020. Відповідно плану було проведено 4 тематичні дні, а саме: 27 квітня – Challenge #Зроби_свій_антистрес)); 28 квітня – Do it yourself #Найкращий_мейкер_ліцею; 29 квітня –– #Super_blogger; 30 квітня – #Вчимося_новому)) Booktrailer, storytelling «Наука та знання». Кожен день був насичений активностями, в яких учні брали участь із задоволенням і цікавістю. Цей тиждень викликав масу позитивних емоцій та неймовірних почуттів. Ми щиро вдячні учням та їх батькам, які з великим ентузіазмом та креативністю долучилися до участі у STEM-тижні. Ви неймовірні, ми вами пишаємося!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар