неділя, 23 січня 2022 р.

 

Захист навчальних проєктів на уроках фізики

Вивчаючи сучасні педагогічні теорії щодо організації навчального процесу, зокрема особистісно-орієнтованого навчання, виділився зі представлених методів, метод проектів – це і є предметом виконання даної роботи. Основна цінність проектної технології навчання полягає в тому, що вона орієнтує учнів на створення певного матеріального або інтелектуального продукту, а не на просте вивчення певної теми. На шляху до мети школярі мають актуалізувати або здобути нові необхідні знання, радитись з учителем і між собою, виконувати індивідуально чи в групах пізнавальну, дослідницьку, конструкторську та іншу роботу. Працюючи над проектами учені набувають знань, які за дидактичним значенням виходять за межі окремого навчального предмету, а за своїм особистісним сенсом – за межі звичного шкільного середовища, пов’язуючи учня з реальними соціальними проблемами.


Представлення навчальних  проєктів панянками 11-Б класу на тему "Побудова моделі енергосистеми України"


Представлення навчального  проєкту панянками 9-Б класу на тему "Виготовлення магнітної рідини, дослідження її властивостей"


Немає коментарів:

Дописати коментар