Захист навчальних проєктів на уроках фізики
Вивчаючи
сучасні педагогічні теорії щодо організації навчального процесу, зокрема
особистісно-орієнтованого навчання, виділився зі представлених методів, метод
проектів – це і є предметом виконання даної роботи. Основна цінність проектної
технології навчання полягає в тому, що вона орієнтує учнів на створення певного
матеріального або інтелектуального продукту, а не на просте вивчення певної
теми. На шляху до мети школярі мають актуалізувати або здобути нові необхідні
знання, радитись з учителем і між собою, виконувати індивідуально чи в групах
пізнавальну, дослідницьку, конструкторську та іншу роботу. Працюючи над
проектами учені
набувають знань, які за
дидактичним значенням виходять за межі окремого навчального предмету, а за
своїм особистісним сенсом – за межі звичного шкільного середовища, пов’язуючи
учня з реальними соціальними проблемами.
Немає коментарів:
Дописати коментар